reklama

Vianočné trhy a vianočné tance

Čo ľudia a neľudia robia v podnapitom stave a ja v triezvom. WANTED: Piatkový tanečník s vianočných trhov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
I love vianočné trhy:D
I love vianočné trhy:D 

Ako to chodí po každý rok tak aj tento rok k nám do Bratislavy zavítali Vianočne trhy a aj tento rok sme si ich chceli okuknúť. Nebojte sa nie kvôli darčekom (na to je ešte čas) ani nie kvôli dobrému jedlu (hoci pár ľudí ani tým nepohrdlo) ale kvôli punču a varenému vínku. Niektorý s nás už boli po chvíľke v dobrej náladičke a musím sa priznať, že aj ja som patrila medzi nich, nie preto že som toho veľa vypila (mala som len jeden punč) ale asi ma nejako pochytila predvianočná nálada.

Už sme sa aj pomaly poberali si sadnúť do podniku keď sme pri jednej z kaviarni neuvideli pospevovať pána na ručnej harmonike slovenské ľudovky. Keďže sme mali dobrú náladu tak sme sa aj my pozastavili, vtom do kruhu ľudí skočil mladý junák a podľa môjho názoru priveľkým množstvom alkoholu v krvi, začal trsať. Ako som sa tak naňho pozerala aj mňa hneď chytila nálada do tancovania a ani som sa nestihla spamätať už ma hodil Janko (tiež už v dobrej nálade do toho kruhu). Chvíľku tam so mnou zotrval ale po nedlhom čase musel ísť doplniť hladinu vareného vína, a tak ma opustil. Zostali sme tam trsať len my dvaja, celkom nám to išlo a robili sme dobrú show pre ostatných ľudí a po chvíľke ich to už všetkých chytilo a tancovali aj ľudia okolo nás, raz za čas k nám do kruhu zablúdila Dáška a Zuzka (moja sestrička) ale nikdy tam nezotrvali veľmi dlho. Pri konci tam došlo už aj pár dobre naladených bezdomovcov aj so psíkom a všetci sme tancovali: Bola tam vynikajúca atmosféra, niekedy ma priam zaráža čo všetko vie ľudí spojiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moji kamaráti sa už chceli pomaly poberať ale ja som si chcela ešte vypýtať číslo od toho tancujúceho junáka, ale keď som sa otočila už tam nebol. L A asi ho už nikdy neuvidím tak ma napadlo že by som mohla napísať sem a možno sa mi ozve, ale bola by by som aj rada kebyže sa mi ozvú aj ostatný človiečikovia čo tam boli a posúdia moje tanečné kreácie.

Katka Tomčíková

Katka Tomčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

No som to prosto ja možno trochu psycho ale nemusíte sa báť v noci vás nedojdem zabiť, som skor tak zlato psycho. Aj keď raz za čas mám chuťky ovladnuť svet, ale kto nie? Keď máte kazajku naviac kľudne mi ju môžte darovať ja sa neurazím, ba naopak poteším. A dttt jedlička a dtttt Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu