reklama

Prečo sa k...y neobliekajú ako k...y?

Ďalší traumatizujúci príbeh s môjho života, ktorý ma obšťastní s ďalšími dvoma rokmi u psychiatra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
No presne takto by sa mali socialne pracovníčky obliekať
No presne takto by sa mali socialne pracovníčky obliekať 

Stalo sa to jedného krásneho letného dňa. Keďže bolo pekné počasie rozhodla som sa, že pôjdem na kone. Určite sa pýtate čo to má spoločného s tými už menovanými prostitútkami, ale nebojte sa aj to príde. Ako sa človek oblečie na kone? Nijak zvláštne gate, tričko ba sa ani veľmi nevyfintí. Nebola som namaľovaná a ani vlasy neboli nič moc.

Po odjazdenej hodine mala pre mňa prísť mamička. Ale ako to tak už v živote chodí zasa raz meškala. Keďže sa mi nechcelo stáť na mieste a zakoreniť sa do zeme, išla som jéj naproti. Keď som sa po dlhšej dobe dostala na hlavnú cestu, postavila som sa naschvál trochu obdiaľ, lebo práve tam často čakajú ľahké devy.

Postávala tam aj jedna „dáma", všetko som si o nej myslela, ale že by predávala svoje telo to ma ani nenapadlo. Vyzerala tak slušne . No kto by povedal na ženu, ktorá má dlhé čierne nohavice, čiernu blúzku s na tom sačko, že je kurva. Dokonca som sa jej odvážila spýtať koľko je hodín.

Mama už meškala vyše 10 minút keď zrazu zabočilo jedno auto. Sedel tam ten najslizkejší muž, ktorého som kedy videla, a kýval na mňa aby som nasadla. V živote som tak nezľakla. On si myslel že som kurva, ja a kurva? Milá teta ma ale uistila, že sa to stáva častejšie. Muž zjavne pochopil, že pobehlicou nie som. Aby sa vrátil na hlavnú cestu sa musel otočiť vo vedľajšej ceste, normálne som sa bála jeho návratu. Už som bola na úteku, ale našťastie sa konečne za ráčilo mojej ctenej matke dofičať na aftáku. Tiež sa musela otočiť a dokázala som jej ešte ukázať môjho zákazníka. Že vraj vyzeral celkom dobre a ešte že ma nevyhodila aby som s ním išla a pritom si mrmlala o vylepšení finančnej situácii našej rodiny. Materinská láska mojej mamičky je nekonečná a neprekonateľná.

Preto apelujem na všetky kurvy, štetky, prostitútky, pobehlice a ľahké devy pracujúcich vo verejných priestranstvách aby sa obliekali hoden svojho povolania, aspoň v lete. Práve preto, že sa tak nedeje si potenciálny zákazníci pomýlia nás normálne slušne dievčatá s týmito verejnoprospešne pracujúcimi ženami. Preto sa do práce vždy obliekajte primerane, je jedno aké máte povolanie.

Katka Tomčíková

Katka Tomčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

No som to prosto ja možno trochu psycho ale nemusíte sa báť v noci vás nedojdem zabiť, som skor tak zlato psycho. Aj keď raz za čas mám chuťky ovladnuť svet, ale kto nie? Keď máte kazajku naviac kľudne mi ju môžte darovať ja sa neurazím, ba naopak poteším. A dttt jedlička a dtttt Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu